
Встановлено програмне забезпечення «Оренда. Корпорація». Продукт використовується для автоматизації управління нерухомістю, управління бізнесом надання приміщень в оренду для усієї мережі торгових центрів по Україні (більше 250 шт.). Система має централізовану базу даних до якою підключені усі магазині з різних регіонів. Впровадження системи дозволило управляти веденням фондів, договорами, реєстрами орендарів в оперативному режимі. Крім того, звітність системи дозволила контролювати усі виставлені рахунки та здійснені оплати.
Впровадження продукту здійснювалось у декілька етапів:
- Встановлення та налаштування системи співробітниками КМП «Інформпроект»
- Навчання групи співробітників фірми відповідальних за адміністрування системи
- Первинне наповнення бази даних програми «Оренда»: внесення магазинів, фондів, реєстрів орендарів та договорів
- Поступове навчання співробітників з регіонів та підключення магазинів
Також в індивідуальному порядку були розроблені деякі додаткові звіти.
В зв’язку з великим навантаженням та розвитком мережі магазинів після 4-х років експлуатації було здійснено перехід з версії на Firebird на версію з MSSQL.
Загальний строк впровадження - 6 місяців.